"EL DIA FOLL"



Hola, sóc "el dia foll" hi tornat, estic d'incògnit a les golfes del local, m'han estat amagant durant dos anys, castigat a caixes i bosses, aborrint-me molt i tinc ganes de ressucitar d'aquesta letargia, vine al "local" i puja a les golfes allà em trobaras, preparant-me per invadir altre cop tot l'espai, no volien, però jo sóc més poderós i m'he infiltrat poc a poc. Vine, vine i torna a ferm-me viure.
...................................................
...................................................

(hola sóc el dia foll, ja us vaig dir que hi tornat, a partir del 11 de març invadiré tot el local, faig una crida a tots els dies folls, dels teus calaixos, armaris, entresolats i darreres les portes, perqué vinguis al local a fer-me companyia i entre tota la gran família dels dies folls, fem una festa molt gran, la festa de la disbauxa, la festa de la follia del objecte)


ARTICLES I RELíQUIES A MOLT BON PREU